מדריך ייבוא מוסרים

חוק הספאם מחייב אותנו מלבד אפשרות ההסרה בגוף המייל לציין כתובת דוא"ל בגוף הדיוור אליה אפשר לפנות לבקשת הסרה מרשימת התפוצה והפסקת קבלת דיוורים.

הדבר יוצר קצת טרחה וקושי היות וכמעט אין דרך לסנכרן את תיבת המייל באופן שכל מי שיבקש הסרה יכנס אוטומטית לרשימת המוסרים (אפשר בקלות דרך זאפייר אבל עדיין זה מצריך מעקב אנושי היות וניסוחי הפנייה להסרה משתנים מאדם לאדם)

במערכת מולטימייל הסרת נמענים ידנית היא בקלות ממש וניתן לעשות זאת תוך שניות ספורות

לאחר שהתחברנו למערכת יש לבחור בכלי הדיוור אלקטרוני

בלשוניות למעלה יש לבחור אנשי קשר > יבוא מוסרים

נקבל מסך כזה

בעמודה הימנית (מספר 1) נדביק את כתובות הדוא"ל או הטלפונים של המוסרים, ניתן להדביק כמות בלתי מוגבלת של כתובות (יש להדביק את הפרטים בטור)

נמלא את שם המסיר וסיבת ההסרה (מספר 2)

וקליק על הסר (מספר 3)

סיימנו !

איך להחזיר נמען לרשימת התפוצה?

אם הסרתם נמען בטעות מרשימת התפוצה שלכם או אם נמען נתן הסכמה מחדש לקבלת דיוורים מרשימת התפוצה שלכם תוכלו לבטל את ההסרה באמצעות כניסה לרשימת המוסרים (בחרו בלשונית אנשי קשר > מוסרים), השתמשו בשורת החיפוש שבראש העמוד למצוא את הנמען עמדו על השורה של הנמען והקליקו על אייקון המנעול שבצד שמאל.

תמונה של תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין

מולטי טיפ

השקיעו מאוד בשורת הנושא בדיוור אלקטרוני, מחקרים ופיענוח של עשרות דיוורים הוכיחו בצורה נחרצת כי אחוזי הפתיחה של הדיוורים עלו בעשרות אחוזים עם כותרת מושכת לאותו הדיוור ! מסתפקים על הכותרת ? השתמשו בכלי ה A/B test ובצעו בדיקה איזה שורת נושא עובדת טוב יותר.

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

אין כמו לדבר : )

הכרות עם המערכת

מעוניינים לדעת עם המערכת מתאימה לדרישות שלכם ? השאירו פרטים :