בשביל שסקר יהיה אפקטיבי 1. הסבירו בפתיחה לנמענים למה הם מקבלים את הסקר 2. הרגיעו אותם שאין לכם שום כוונה למכור בדיוור הזה 3. אנשים אוהבים לשתף את מחשבותיהם ודעותיהם נסחו את הסקר בצורה שתנצלו את זה לקבל משוב 4. נסחו את השאלות באופן קליט וברור 5. תגמלו את האנשים במשהו בתמורה לזמנם
הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין