איך למנוע חסימה או העברה לספאם של אימייל שנשלח למשתמשי Gmail

מדריך של google עם הנחיות לשולחים לרשימת תפוצה איך למנוע חסימה או העברה לספאם של אימייל שנשלח למשתמשי Gmail

https://support.google.com/mail/answer/81126?authuser=6

תמונה של תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? הוספת פרסנליזציה בקמפיין הוא מרכיב שמייצר תוצאות טובות יותר, ועשוי להביא אחוזי המרה ותשואה גבוהה יותר עבורכם בכל קמפיין ! פנייה הכוללת שמו הפרטי של הנמען או פרטים אחרים אישיים מביאה לאינטראקציה חיובית גבוהה יותר של הנמענים לקמפיין !

מולטי טיפ

האם יש לך הרבה נמענים, אך ללא פילוח לקבוצות ? זה אומר שאתם מפסידים הרבה באחוז ההמרה של ההודעות שלכם ומעלים את אחוז ההסרות. תוכלו לפלח את רשימת הנמענים שלכם באמצעות דיוור המותאם לסינון תחומי ענין. כלומר, על ידי לחיצה על כפתור או תמונה בדיוור או על לינק מסויים בהודעת sms, אנו יכולים לשייך קהלים אוטומטית לתחומי עניין מסוימים.

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

אין כמו לדבר : )

הכרות עם המערכת

מעוניינים לדעת עם המערכת מתאימה לדרישות שלכם ? השאירו פרטים :