איך להכין כתובת דואר אלקטרוני לשליחת ניוזלייטר

לפני שאתם משתמשים בכתובת דואר אלקטרוני לשליחת ניוזלייטר לנמענים רבים חשוב מאוד "לחמם" את הכתובת ובכך למנוע דירוג ספאם
המטרה מאחורי חימום דוא"ל היא בעצם להוכיח לספקי הדואר האלקטרוני (ESP) ולמסנני הספאם שלהם שהמיילים שלך ראויים להתקבל בתיבת הדואר הנכנס ולבסס את המוניטין של השולח שלך.

באופן כללי חשוב לדעת שיש להקצות כתובת מייל ייעודית לפרסומים ובדלו אותה מכתובת התמיכה ו/או מכתובת שליחת החשבוניות ו/או מידע אודות הטיפול בהזמנה ו/או מאישורי הרשמה ואיפוס ססמה באתר.

הנה איך עושים את זה:
יש לבצע חילופי דוא"ל אמיתיים ומעורבות חיובית בדוא"ל עם משתמשים אחרים כדי לבנות תדמית של שולח אמין בקרב ESPs:
1. שרשורי שיחה עם משתמשים אחרים על ידי שליחת מיילים ותשובות (שניהם מועילים באותה מידה לתוצאות חימום)
2. שליפת מיילים על ידי הנמענים מתיקיית הספאם
3. סימון ההודעות על ידי הנמענים כנקראו
4. סימון המיילים על ידי הנמענים כחשובים
התוצאה היא מחזור חיובי : האימיילים האמיתיים שלך נוחתים גם בתיבת הדואר הנכנס, מתקבלים שיעורי פתיחה גבוהים יותר, מסעות הפרסום שלך מקבלים באופן טבעי יותר מעורבות וממירים טובים יותר .

תמונה של תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין

מולטי טיפ

השקיעו מאוד בשורת הנושא בדיוור אלקטרוני, מחקרים ופיענוח של עשרות דיוורים הוכיחו בצורה נחרצת כי אחוזי הפתיחה של הדיוורים עלו בעשרות אחוזים עם כותרת מושכת לאותו הדיוור ! מסתפקים על הכותרת ? השתמשו בכלי ה A/B test ובצעו בדיקה איזה שורת נושא עובדת טוב יותר.

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

אין כמו לדבר : )

הכרות עם המערכת

מעוניינים לדעת עם המערכת מתאימה לדרישות שלכם ? השאירו פרטים :