לפני שאתם משתמשים בכתובת דואר אלקטרוני לשליחת ניוזלייטר לנמענים רבים חשוב מאוד "לחמם" את הכתובת ובכך למנוע דירוג ספאם
המטרה מאחורי חימום דוא"ל היא בעצם להוכיח לספקי הדואר האלקטרוני (ESP) ולמסנני הספאם שלהם שהמיילים שלך ראויים להתקבל בתיבת הדואר הנכנס ולבסס את המוניטין של השולח שלך.
באופן כללי חשוב לדעת שיש להקצות כתובת מייל ייעודית לפרסומים ובדלו אותה מכתובת התמיכה ו/או מכתובת שליחת החשבוניות ו/או מידע אודות הטיפול בהזמנה ו/או מאישורי הרשמה ואיפוס ססמה באתר.
הנה איך עושים את זה:
יש לבצע חילופי דוא"ל אמיתיים ומעורבות חיובית בדוא"ל עם משתמשים אחרים כדי לבנות תדמית של שולח אמין בקרב ESPs:
1. שרשורי שיחה עם משתמשים אחרים על ידי שליחת מיילים ותשובות (שניהם מועילים באותה מידה לתוצאות חימום)
2. שליפת מיילים על ידי הנמענים מתיקיית הספאם
3. סימון ההודעות על ידי הנמענים כנקראו
4. סימון המיילים על ידי הנמענים כחשובים
התוצאה היא מחזור חיובי : האימיילים האמיתיים שלך נוחתים גם בתיבת הדואר הנכנס, מתקבלים שיעורי פתיחה גבוהים יותר, מסעות הפרסום שלך מקבלים באופן טבעי יותר מעורבות וממירים טובים יותר .