איך לא להכנס לתיבת הספאם ?

הרבה מדוורים ובפרט מי שמדוור פרסומים ישירים ולא דרך עטיפה של בלוג אישי מתמודדים עם הנושא של הספאם, זה קורה לכל מי שמנסה שכתובת השולח תהיה כתובת ג'ימייל אבל בהחלט לא רק, מדוורים לגיטימיים רבים מתמודדים עם סיווג ספאם על הדיוורים שלהם מה שמוריד את אחוזי החשיפה וההמרה באחוזים ניכרים מאוד.

אז איך לא להיות ספאמרים ? שני טיפים קצרים וקלים ליישום שיקטינו את הסיכוי לסיווג כספאם, (כמובן למי שאינו ספאמר באמת…)

דבר ראשון יש לנו את מנגנון האנטי ספאם המובנה במערכת הדיוור (ואם אתם לא יודעים על מה מדובר זה הזמן לקרוא את המדריך לשליחת דיוור צעד אחר צעד), השתמשו בו הוא יכול לעזור לכם מאוד בבדיקת נתוני הדיוור שלכם והסיכויי שלו להחשב כספאם במערכות הדואר השונות.

ישנו גם כלי חינמי ויעיל מאוד בשם mail-tester שבודק את הציון ספאם שלכם במערכות הדואר הנפוצות כדאי להשתמש בו ולפעמים אם הציון שלכם נמוך מאוד עדיף להתחיל לדוור מכתובת חדשה מאשר לשפר ולשפר (והדרך ארוכה) את הדיוורים והציון.

כנסו לכאן https://www.mail-tester.com/

תקבלו מסך כזה

שלחו הודעה מכתובת הדוא"ל ממנה אתם מדוורים אל הכתובת האקראית שתקבלו לביצוע הבדיקה.

עד 15 שניות ויש לכם אינדיקציה די מדוייקת לציון שלכם בספקי הדואר השונים.

והטיפ הכי חשוב, שממש חובה לדעת! בסופו של דבר גם אם תשתדלו מאוד לקבל ציון טוב מאת ספקי הדואר מבחינת נתוני הדיוור (כמו שגיאות כתיב, לינקים חשודים, קבצי pdf מצורפים ועוד) אם הנמענים שלכם ידווחו שאתם ספאם, תקבלו ציון גרוע. לכן חשוב מאוד להתאים את הדיוור והתכנים בצורה מקסימלית לנמענים להמנע מקבוצות כלליות גדולות ומנופחות ולהשקיע בתוכן ממוקד ומפולח לתחומי ההתעניינות של הנמענים.

תמונה של תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

2 תגובות

    1. שלום דוד
      המערכת מאפשרת שהשולח יהיה כתובת Gmail
      ישנה הודעה המופיעה כשמנסים להזין כתובת Gmail כשולח שזה לא מומלץ היות ומסנני חברות הדוא"ל מזהים הודעות שנשלחו מכתובת Gmail שלא משרתי חברת גוגל פעמים רבות כספאם
      לכן ההמלצה היא להשתמש בכתובת דוא"ל של דומיין פרטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין

מולטי טיפ

דף נחיתה אמור להיות ממוקד ובשונה מאתר האינטרנט של העסק שלכם בו הלקוחות יכולים לעבור בין העמודים ולהנות משלל התוכן אותו אתם מציעים צריך דף הנחיתה למקד את הגולשים להשארת פרטים / רכישה מהירה. לכן, מבנה דף הנחיתה צריך לכלול מעט מאוד תוכן והרבה הנעה לפעולה !

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

אין כמו לדבר : )

הכרות עם המערכת

מעוניינים לדעת עם המערכת מתאימה לדרישות שלכם ? השאירו פרטים :