שאלות נפוצות

תשובות ומדריכים : )

מערכת הדיוור

מערכת הדיוור האלקטרוני כוללת מגוון כלי שיווק חדשניים הגורמים לדיוור שלכם לקבל אחוזי פתיחה ואחוזי הקלקה גבוהים יותר. ממשק משתמש ידידותי וקל לתפעול עם עורך Drag & Drop ובמקביל מגוון תבניות עיצוב ניוזלטר מוכנות מראש. המערכת מציעה מגוון אפשרויות מתקדמות כגון: ניהול יעיל של רשימות תפוצה ומועדוני לקוחות באמצעות הדיוור, תוכלו לבנות דפי נחיתה מרהיבים לבנות ולהפיץ סקרים, ולצפות בנתונים סטטיסטיים מפורטים על הדיוורים שלכם.

ממשק השליחה נח וידידותי ובעל אמצעי עזר רבים בכדי לפשט את התהליך ולהנגיש אותו לכל אחד ממש, למעלה מ95% מהמשתמשים במערכת לא קוראים את המדריכים ולומדים את המערכת בקלות תוך כדי השימוש נסו זאת בעצמכם !

ישנם גם מדריכים מפורטים עם צילומי מסך

ותמיכה באהבה באמצעות הצאט והמייל.

כל הדיוורים ממערכת multi-mail כוללים קישור להסרה מהרשימה בתחתית הדיוור כחוק.

עליך לשלוח רק לנמענים שקיבלת את הסכמתם לדיוור, אסור להשתמש ברשימות קנויות או לשלוח לנמענים של קיבלת את הסכמתם, עליך לכלול את המילה פרסומת בכותרת המייל. (זהו מידע חלקי ומשוער בלבד ואינו מחליף יעוץ משפטי פרטני) 

מנגנון האנטי ספאם המובנה במערכת גם יכול לעזור לכם להימנע מטעויות בנושא זה.

ובכל מקרה כדאי להיוועץ עם הגורם המשפטי בארגון שלכם להנחיות ברורות בתחום זה.

מערכת multi-mail הינה בעלת תקן dkin ותקן SuretyMail בינלאומי וכן קשרי WhiteList עם ספקי הדואר על מנת כדי להבטיח מקסימום עבירות

המערכת כוללת גם מנגנון אנטי ספאם בעל בינה מלאכותית שיעזור לכם להמנע מלהגיע לתיבת הספאם.

למרות זאת אם הנמענים שלכם מדווחים שאתם ספאמרים לא נוכל לתקן את זה כמו גם שחשבון עם תלונות ספאם רבות יחסם

תוכלו לקרוא על הנושא קצת יותר בהרחבה במאמר איך לא להכנס לתיבת הספאם

ניתן לצרף קבצי pdf אל הדיוורים במשקל עד 400 ק"ב
או לינקים לכל סוג קובץ כשמשקל הדיוור הכולל עד 1.5 מ"ב
המגבלה נועדה למעבר תקין בכל סוגי חברות הדוא"ל

בודאי, כשתצרו את הדיוור המערכת תשאל האם לדוור שוב למי שלא פתח ומתי.

ניתן להרחיב אפשרויות רבות דומות באמצעות הסינון המורחב  באמצעות קבוצות דינמיות וכן באמצעות מערכת האוטומציה

לא.

כברירת מחדל של הדיוורים נמען שרשום בשני קבוצות דיוור לא יקבל את אותו הדיוור פעמיים, המערכת מזהה את כתובת הדוא"ל והמסר ישלח פעם אחת בלבד.

ניתן להגדיר באופן מקומי לכל דיוור שינוי של ברירת מחדל זו.

אין שום הגבלה על מספר הקבוצות.

אם רכשתם בנק דיוורים אין לכם גם שום הגבלה על מספר הנמענים אבל יש הגבלה על כמות הדיוורים

למנויים לפי גודל רשימה יש הגבלה על גודל הרשימה ואין הגבלה על כמות הדיוורים

מדריכים - כלי הדיוור

איך לא להכנס לתיבת הספאם ?

מדוורים לגיטימיים רבים מתמודדים עם סיווג ספאם על הדיוורים שלהם מה שמוריד את אחוזי החשיפה וההמרה באחוזים ניכרים מאוד. אז איך לא להיות ספאמרים ? שני טיפים קצרים וקלים ליישום שיקטינו את הסיכוי לסיווג כספאם, (כמובן למי שאינו ספאמר באמת…)

למדריך »

מדריך ייבוא מוסרים

חוק הספאם מחייב אותנו מלבד אפשרות ההסרה בגוף המייל לציין כתובת דוא"ל בגוף הדיוור אליה אפשר לפנות לבקשת הסרה מרשימת התפוצה והפסקת קבלת דיוורים. הדבר

למדריך »

אוטומציות

מודל בניית אוטומציה שיווקית (Marketing Automation) של מערכת מולטימייל מאפשרת הקמת משפכי שיווק ותפעול, ללא צורך בידע בתכנות. באמצעות ממשק Drag & Drop ומאפשרת בנייה מתוך מגוון תבניות מוכנות מראש.

בהחלט ובקלות ממש !

ניתן לסנכרן בין המערכת לכל מערכת אחרת כמו אתר האינטרנט שלכם דפי נחיתה חיצוניים ספקי לידים וכדו'

באמצעות ה API המפותח שלנו

או באמצעות אפליקציית זאפייר

אם האתר שלכם בנוי על פלטפורמת וורדפרס הנפוצה יש תוסף ייעודי המתאים גם לחנויות ווקומרס תוכלו לקרוא על זה בהרחבה בלחיצה כאן

ממש כך. בחרו בלשונית האוטומציה וקבלו לוח Drag & Drop המאפשר להפעיל את כל המודלים ויכולות המערכת.

לא אין שום הגבלה על מספר האוטומציות שאתם יכולים ליצור

ממש לא.

אבל גם אם כן האם ידעת שזה לוקח דקות ספורות ממש ?

 ישנם תבניות שימושיות מוכנות לתהליכי אוטומציה נפוצים

וכן ניתן לשכפל כל אוטומציה ולהתאים אותה לשימוש נוסף

האוטומציה מתאימה למגוון רחב של שימושים

כמו לדוגמה:

שיפור תהליכי מכירה

טיפוח לקוח (Lead Nurturing)

שימור לקוחות

תהליכי גבייה חכמים

נטישת עגלה ב- eCommerce

סדרות מסרים על פי התנהגות

המערכת מתחברת בקלות לחנויות איקומרס (eCommerce) לשיפור תהליכי מכירה וטיפוח ושימור לקוח (Lead Nurturing)

ונותנת מענה גם לנטישת עגלה וטיפול המשך לאחר רכישה

פרטים נוספים בעמוד הזה או פנו אלינו

מדריכים - אוטומציות

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

למדריך »

sms

שליחת SMS היא אמצעי הקשר היעיל ביותר בעל נתוני הפתיחה הגבוהים והטובים ביותר. שרתי שליחת האסאמסים של multi-mail הינם המהירים בשוק ובזכות החיבור הישיר לחברות הסלולר זמן השליחה עומד על 3-2 שניות בלבד. ומה עושים כשללקוח יש טלפון כשר או מספר נייח ? מערכת multi-mail מזהה לפי המספר שהנמען לא מקבל הודעות sms וממירה את הטקסט להודעה קולית.

ממשק השליחה נח וידידותי ובעל אמצעי עזר רבים בכדי לפשט את התהליך ולהנגיש אותו לכל אחד ממש, למעלה מ95% מהמשתמשים במערכת לא קוראים את המדריכים ולומדים את המערכת בקלות תוך כדי השימוש נסו זאת בעצמכם !

ישנם גם מדריכים מפורטים עם צילומי מסך

ותמיכה באהבה באמצעות הצאט והמייל.

קיימת אפשרות מובנית במערכת לכלול קישור להסרה מהרשימה  וכן גם אפשרות להסרה באמצעות הודעה חוזרת.

עליך לשלוח רק לנמענים שקיבלת את הסכמתם לדיוור, אסור להשתמש ברשימות קנויות או לשלוח לנמענים של קיבלת את הסכמתם, (זהו מידע חלקי ומשוער בלבד ואינו מחליף יעוץ משפטי פרטני) 

מנגנון האנטי ספאם המובנה במערכת גם יכול לעזור לכם להימנע מטעויות בנושא זה.

ובכל מקרה כדאי להיוועץ עם הגורם המשפטי בארגון שלכם להנחיות ברורות בתחום זה.

כן

ישנם 2 אפשרויות

מספר טלפון שלכם: למשל של המשרד וכו', הנמען יוכל לדעת מי שלח לו את ההודעה ולהתקשר למספר לפי הצורך.

זיהוי שמי: הזיהוי יכול להיות שם באורך של עד 11 אותיות באנגלית, ללא רווחים וללא סימנים מיוחדים שאינם אותיות (כמו למשל +,-,_ וכו'). במקרה זה הנמענים לא יוכלו לחזור אליכם בטלפון או ב-SMS. לא ניתן לכתוב בעברית מכיוון שהזיהוי חייב להתאים לכל סוגי המכשירים ומערכות ההפעלה ובחלקם אין תמיכה בעברית.

לתשומת לבכם החל מ1.2.23 בשל הוראות חדשות של משרד התקשורת אין אפשרות למנויים חדשים במערכת להשתמש באפשרות זיהוי שמי.

שימו לב: אם תבחרו להשתמש באפשרות הסרה באמצעות SMS חוזר, זיהוי השולח ישתנה אוטומטית למספר פנימי של המערכת שאליו תישלח בקשת ההסרה, ואם אתם שולחים הודעות לחו"ל אפשרות הבחירה בזיהוי שמי משתנה בין מדינה למדינה.

יש לנו הסכם עם ספק בינלאומי וניתן לשלוח sms לחו"ל !

צריך בשביל זה חבילת sms חו"ל צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

כן. ניתן לשלוח מספר הודעות במקביל וכן שרשור הודעות

ובאם אתם משתמשים בכלי ההמרה להודעה קולית (ivr) הלקוח יקבל מספר הודעות קוליות

שימו לב שתחוייבו עבור כל הודעה בהתאם לחבילה שלכם

אורך הודעה היא עד 160 תוים באנגלית ועד 70 תוים בעברית

ניתן לשלוח שרשור הודעות שיגיעו לנמען כהודעה אחת

אורך המרה של הודעה קולית  הוא עד 60 שניות

במסך הדוחות ניתן לבדוק את סטטוס ההודעה ואם היא התקבלה אצל הנמען מידע זה מספק לנו רק את הידיעה שההודעה נמסרה אבל לא אם הנמען קרא אותה (למרות שסטטיסטית 93% מההודעות נקראות תוך 3 דקות)

ישנם מספר דרכים בכדי לדעת שהנמען קרא את ההודעה הרחבנו על זה במדריך מפורט

מדריכים - sms

מדריך שליחת sms

במדריך זה נצעד שלב אחרי שלב ביחד עד לשליחת דיוור הsms הראשון שלכם, תוכלו להעזר במדריך גם אם אתם כבר יודעים איך להשתמש בכלי שליחת

למדריך »

צ'אט בוט

מערכת בניית הצ'אט בוטים עושה שימוש מתקדם בממשק Drag & Drop ללא צורך בתכנות וכתיבת קוד להקמה נוחה ומהירה של רובוט שמנהל שיחות ממוחשבות ואוטומטיות בשם העסק עם לקוחות,  בעזרתו ניתן לתת מענה ללקוחות, לספק מידע ולהניע לרכישה. עסקים משתמשים בו כדי לתקשר ביעילות עם קהל היעד שלהם, לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את המכירות.

ניתן להפעיל את הבוט בעמוד הפייסבוק שלכם (שימו לב שצריך להשתמש בו לפי חוקי פייסבוק)

וכן להטמיע אותו באתר האינטרנט שלכם 

הנה מספר שימושים נפוצים:

איסוף לידים

מכירות אונליין

שירות לקוחות

בירור מצב חשבון או הזמנה

תיאום פגישות

שאלות ותשובות

ממשק ההקמה נח וידידותי ודומה לממשק האוטומציה.

 למעלה מ95% מהמשתמשים במערכת לא קוראים את המדריכים ולומדים את המערכת בקלות תוך כדי השימוש נסו זאת בעצמכם !

ישנם גם מדריכים מפורטים עם צילומי מסך

ותמיכה באהבה באמצעות הצאט והמייל.

ישנם תבניות תסריטי שיחה מוכנות ממליצים להשתמש בהם ולחסוך הרבה זמן יקר ומחשבה.

לאחר תפעול של מספר ימים יהיה מידע מפורט מה הלקוחות שלכם שואלים ותוכלו להתאים תסריטי שיחה מדוייקים.

לא.

אין שום הגבלה על כמות השימוש ותסריטי השיחה בצ'אט בוט !

כן.

כל האינטרקציות של הלקוחות עם הצ'אט נשמרות במערכת וכך תוכלו לשפר את ביצועיו

כן כמו כל האפשרויות והמודולים במערכת שניתן לרכוש מסלול בתפעול מלא, הצעמ"ח תנתן לפי אפיון.

מדריכים - צאט בוט

מדריך להפעלת צאט בוט

מדריך מצולם להפעלת צאט בוט והודעות מסנגר בשלושה צעדים פשוטים שלב 1 הגדרות על מנת לגשת לערוץ הצ'אט-בוטים במערכת יש לבחור בכלי הבוטים במסך הלובי

למדריך »

סקרים

שימוש במערכת הסקרים יאפשר לך בקרה הדוקה יותר על הנעשה בעסק שלך ותשפר את הקשר שלך עם הלקוחות ואת רמת השרות שתוכל להעניק להם. אל תאפשר למידע חשוב בזמן אמיתי לחמוק מידיעתך. המערכת מספקת סטטיסטיקות בזמן אמת פילוח תוצאות הסקר לפי תשובה בשילוב דוחות גרפים צבעוניים ומעוצבים. ניתוח תוצאות הסקר כולל כל המידע הגולמי להורדה באקסל וגרף עמודות צבעוני וברור.

באמצעות הודעת דוא"ל

או הודעת sms

או הודעה קולית (ומענה באמצעות המקשים)

כן. באמצעות מודול הסקרים

בסיום רכישה של לקוח (אפשר לשלוח אוטומטית)
 
בסיום מתן שירות ללקוח
 
סקר שביעות רצון תקופתי
 
סקר לפני או אחרי השקת מוצר/שירות חדש

הודעות קוליות (ivr)

מודול ההודעות הקוליות מאפשר להפיץ בקלות מסרים קוליים למספרי טלפון ניידים ונייחים, וכן המרה של הודעות sms  להודעות קוליות עבור טלפונים כשרים / נייחים. המערכת מאפשרת להכין רשימות תפוצה ולבצע משלוח מתוזמן אוטומטית.

המערכת עושה את זה אוטומטית !

המערכת מספקת דוח מפורט כולל משך זמן ההקשבה

זה מצויין. ניתן לטעון את אנשי הקשר שלכם גם מקבצי אקסל ובדומה לממשק טעינת אנשי הקשר של מודל הדיוור והsms

כן בודאי

ניתן לרכוש כל מודל במערכת בנפרד

אפשר להשתמש במודל ה ivr ולהנות משלל האפשרויות והדוחות שהמערכת מספקת גם בלי לרכוש חבילת דיוור או sms

כברירת מחדל המערכת מנסה לחייג 3 פעמים לאחר מכן אם הנמען יחזור בשיחה חוזרת אל המספר הוא ישמע את ההודעה

אם הנמען לא חוזר זה יופיע בדו"ח המפורט

ניתן לשנות את מספר נסיונות ההתקשרות וכן את משך זמן ההמתנה בין חיוג לחיוג בכל שליחה בנפרד

כן.

ניתן לשלוח סקר או שאלה כמו, להרשמה הקש 1 לאישור השתתפות הקש 2 וכדו'

ולקבל דוח מפורט עם תשובות הנמענים

מדריכים - הודעות ivr

דוחות

המערכת מאפשרת צפייה והורדה של  דוחות רבים ומפורטים על מי פתח / הקליק / הסיר / שמע בצורה ידידותית כדי שתוכל להפיק את המירב והמיטב מנתוני הפעילות שלכם.

בהחלט.

המערכת מספקת דוחות סטטיסטיים באחוזים ומספרים עם אפשרויות פילוח נרחבות

וכן דוחות מפורטים לפי נמען 

כן.

כתבנו על זה מדריך מפורט ניתן להגיע אליו בלחיצה כאן

כן, אפשר לקבל לדוא"ל דו"ח אוטומטי בכל קמפיין שתצרו במערכת.

זה מובנה במערכת, ניתן לייצא ולהוריד את כל הדוחות לקבצי אקסל באופן עצמאי ובקלות

עזרה

יצרנו מגוון חבילות נרחב ומסלולי תמחור שונים המתאימים עבור כל משתמש, בחרו את המסלול / החבילה המתאימה לכם השתמשו במערכת הטובה והמתקדמת בישראל קבלו תוצאות מדהימות וחסכו בהוצאות ואם יש לכם עוד כל מיני שאלות יתכן וגם זה כאן : 

נוכל לעזור לך בהעברת הנתונים אלינו

 

בהחלט. בחרתם בחבילה קטנה של מיילים / sms / ivr להתחלה (אמרנו לכם שזה לא יספיק…) תוכלו לשדרג את החבילה בכל עת באופן עצמאי באתר או בפנייה אלינו 

בודאי. ניתן להקים במערכת דפי נחיתה ללא תוספת תשלום ללא הגבלת גולשים או דפים.

ישנם מגוון תבניות מעוצבות לשימושים רבים שיכול לחסוך את הצורך בעיצוב דף מחדש

ובנוסף ממשק דוחות מפורט אשר מאפשר מדידת יחס ההמרה של דפי הנחיתה בחתך של מקורות תנועה ופרסום שונים.

ברכישה עצמאית באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי בתשלום מאובטח בתקן PCI וכן לפרוס לתשלומים.

אם ברצונכם לשלם באמצעות העברה בנקאית או המחאות צרו איתנו קשר לקבלת פרטי תשלום (הקמת חשבון ואו הטענת חבילות / מסלולים רק לאחר ביצוע תשלום בפועל).

הכתובת למשלוח דואר היא ת.ד. 816 בני ברק 5110801

כיף לך! צריך להזין את קוד הקופון בלשונית קופונים והטבות בחלק העליון של העגלה / דף התשלום וההנחה תתעדכן אוטומטית.

סורי 🙂

אנחנו מחכים לך

בצ׳אט אונליין באתר

או באמצעות צור קשר בלחיצה כאן
אנחנו מחכים לך איפה שנוח לך
או באמצעות צור קשר בלחיצה כאן

בהחלט אנו לא מתפשרים על הנתונים שלכם ומשתמשים בתקן אבטחה ופרטיות המידע גבוה ומחמיר

אנו מעדכנים באופן רציף את אמצעי אבטחת המידע השונים התואמים את הנהוג בעולם האינטרנט.

מיד לאחר אישור נציג.

בזמני העבודה זה לוקח דקות ספורות ובזמנים אחרים עד כמה שעות.

קיבלת הודעה מפורטת לתיבת הדוא"ל איתה נרשמת לפתיחת החשבון.

ניתן לגלוש לכתובת cloud.multi-mail.co.il

או באמצעות כפתור התחברות שבראש האתר

יש לזה גם מדריך מפורט בלחיצה כאן

מסלול מנוהל הוא שירות מלא החוסך את הצורך בתפעול ערוצי השיווק הקיימים במערכת

אנו מבצעים זאת עבורכם ומעניקים ראש שקט ועבודה מקצועית של צוות מיומן הכולל אנשי תוכן ועיצוב דיגיטלי.

המסמכים יורדים אל המחשב בלחיצה על השורה

מסמך אישור העלאת אנשי קשר באמצעות נציג

מדריכים - כללי

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

למדריך »

השאירו פרטים כאן
ונחזור אליכם בהקדם

דברו
איתנו.

אודות

מולטימייל היא מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת המבוססת על טכנולוגיות של shamir sistem בעלת תקן dkin וקשרים עסקיים עם ספקי האינטרנט וחברות התקשורת המיועדת למשתמש מקצועי ומציעה שירות ניהול מלא לערוצי התקשורת שלכם.

מודל השירות

אנו מספקים שירות מלא המשאיר את הטיפול של ערוצי השיווק בידיים מקצועיות וחוסך מכם כל התעסקות בתחום.

אם בחרתם להנות מהמערכת ולהשתמש בה בעצמכם לרשותכם מאמרי תמיכה מפורטים ואפשרות תמיכה מהירה באמצעות הדוא"ל

יכולות ופיצרים
יתרונות מרכזיים

© מולטי-מייל 2014-2023 | [email protected]

אין כמו לדבר : )

הכרות עם המערכת

מעוניינים לדעת עם המערכת מתאימה לדרישות שלכם ? השאירו פרטים :