משך זמן קריאת דיוור

הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין

תמונה של מולטי מייל

מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת מומחי השיווק בדואר אלקטרוני של הבלוג מולטי מייל ומומחי אוטומציה מתקדמת ושיווק דיגיטלי אורחים

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? הוספת פרסנליזציה בקמפיין הוא מרכיב שמייצר תוצאות טובות יותר, ועשוי להביא אחוזי המרה ותשואה גבוהה יותר עבורכם בכל קמפיין ! פנייה הכוללת שמו הפרטי של הנמען או פרטים אחרים אישיים מביאה לאינטראקציה חיובית גבוהה יותר של הנמענים לקמפיין !

מולטי טיפ

האם יש לך הרבה נמענים, אך ללא פילוח לקבוצות ? זה אומר שאתם מפסידים הרבה באחוז ההמרה של ההודעות שלכם ומעלים את אחוז ההסרות. תוכלו לפלח את רשימת הנמענים שלכם באמצעות דיוור המותאם לסינון תחומי ענין. כלומר, על ידי לחיצה על כפתור או תמונה בדיוור או על לינק מסויים בהודעת sms, אנו יכולים לשייך קהלים אוטומטית לתחומי עניין מסוימים.

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !

איך לא להכנס לתיבת הספאם ?

מדוורים לגיטימיים רבים מתמודדים עם סיווג ספאם על הדיוורים שלהם מה שמוריד את אחוזי החשיפה וההמרה באחוזים ניכרים מאוד. אז איך לא להיות ספאמרים ? שני טיפים קצרים וקלים ליישום שיקטינו את הסיכוי לסיווג כספאם, (כמובן למי שאינו ספאמר באמת…)

למעבר למדריך »
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איך לא להכנס לתיבת הספאם ?

מדוורים לגיטימיים רבים מתמודדים עם סיווג ספאם על הדיוורים שלהם מה שמוריד את אחוזי החשיפה וההמרה באחוזים ניכרים מאוד. אז איך לא להיות ספאמרים ? שני טיפים קצרים וקלים ליישום שיקטינו את הסיכוי לסיווג כספאם, (כמובן למי שאינו ספאמר באמת…)