מדריך שליחת הודעות קוליות ivr

במסגרת יכולות הכלי ניתן להקליד או להקליט הודעה קולית ולשלוח אותה לרשימת תפוצה. נמעני ההודעה יקבלו שיחת טלפון נכנסת, כאשר יענו לה או יחייגו בחזרה אל המספר שחייג אליהם ישמעו את ההודעה הקולית.

ניתן לשלוח תוך שניות ספורות לאלפי נמענים וכן לקבל מענה מאת הנמענים באמצעות הקשה על ספרות הטלפון.

אם תבחרו להשתמש בממיר הקולי שלנו ניתן לשלב תוכן פרסונאלי בדומה להודעות sms

זהו אמצעי מצוין להגיע לקהל יעד שלא יכול לקבל הודעות SMS או אימיילים, לקהל עם מגבלות ראיה שאינו יכול לקרוא הודעות כתובות ובאופן כללי לכל קהל אתו אנו רוצים לתקשר בכדי להשמיע את הקול האישי שלנו.

במסך הלובי בחרו בכלי ההודעות הקוליות:

נקבל מסך כזה:

נבחר באפשרות צור הודעה קולית.

נקבל מסך כזה:

1. בחלון שם ההודעה נזין את שם ההודעה לצורך זיהוי בדוחות לאחר השליחה (זהו שם פנימי במערכת שלא משפיע על הנמענים).

2. נטען קובץ קול מוכן שיש לנו (קובץ בפורמט mp3 עד משקל של 1 mb) או שנבחר להקליד טקסט שיומר אוטומטית להודעה קולית (עד 1000 תווים)

טיפ: אם אתם בוחרים להוסיף אפשרות הסרה הוסיפו להקלטה את המילים "להסרה הקש 9".

3. נבחר אם אנו מעוניינים להוסיף אפשרות הסרה מרשימת התפוצה 

שימו לב: לפי חוק הספאם אם אתם שולחים הודעות בעלי תוכן פרסומי אתם מחוייבים באפשרות זו.

4. נבחר אם אנו מעוניינים בהוספת תוכן פרסונלי שיושמע בתחילת ההודעה.

לחצו על המשך

5. בחרו את הקבוצות מתוך רשימות הנמענים שלכם אליהם אתם מעוניינים לשלוח את ההודעה או לחילופין סמנו את הקבוצות אליהם אתם לא מעוניינים לשלוח

לחצו על המשך

6. שלחו הודעת בדיקה לטלפון שלכם לוודא כי הכל תקין

7. בחרו את מועד השליחה

8. אשרו באמצעות לחיצה על שלח עכשיו

ההודעות נשלחו והנמענים יקבלו אותם במועד שבחרתם

תמונה של תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? הוספת פרסנליזציה בקמפיין הוא מרכיב שמייצר תוצאות טובות יותר, ועשוי להביא אחוזי המרה ותשואה גבוהה יותר עבורכם בכל קמפיין ! פנייה הכוללת שמו הפרטי של הנמען או פרטים אחרים אישיים מביאה לאינטראקציה חיובית גבוהה יותר של הנמענים לקמפיין !

מולטי טיפ

דף נחיתה אמור להיות ממוקד ובשונה מאתר האינטרנט של העסק שלכם בו הלקוחות יכולים לעבור בין העמודים ולהנות משלל התוכן אותו אתם מציעים צריך דף הנחיתה למקד את הגולשים להשארת פרטים / רכישה מהירה. לכן, מבנה דף הנחיתה צריך לכלול מעט מאוד תוכן והרבה הנעה לפעולה !

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

אין כמו לדבר : )

הכרות עם המערכת

מעוניינים לדעת עם המערכת מתאימה לדרישות שלכם ? השאירו פרטים :