הידעת ?
הוספת פרסנליזציה בקמפיין הוא מרכיב שמייצר תוצאות טובות יותר, ועשוי להביא אחוזי המרה ותשואה גבוהה יותר עבורכם בכל קמפיין !
פנייה הכוללת שמו הפרטי של הנמען או פרטים אחרים אישיים מביאה לאינטראקציה חיובית גבוהה יותר של הנמענים לקמפיין !
הוספת פרסנליזציה בקמפיין הוא מרכיב שמייצר תוצאות טובות יותר, ועשוי להביא אחוזי המרה ותשואה גבוהה יותר עבורכם בכל קמפיין !
פנייה הכוללת שמו הפרטי של הנמען או פרטים אחרים אישיים מביאה לאינטראקציה חיובית גבוהה יותר של הנמענים לקמפיין !
מדריכים וטיפים מאת מומחי השיווק בדואר אלקטרוני של הבלוג מולטי מייל ומומחי אוטומציה מתקדמת ושיווק דיגיטלי אורחים
הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין
השקיעו מאוד בשורת הנושא בדיוור אלקטרוני, מחקרים ופיענוח של עשרות דיוורים הוכיחו בצורה נחרצת כי אחוזי הפתיחה של הדיוורים עלו בעשרות אחוזים עם כותרת מושכת לאותו הדיוור ! מסתפקים על הכותרת ? השתמשו בכלי ה A/B test ובצעו בדיקה איזה שורת נושא עובדת טוב יותר.
חשבתם שאימייל זה פאסה? תחשבו שוב. שנת 2024 הייתה שנה מצוינת לאימייל מרקטינג, וכל הסימנים
לפני שאתם משתמשים בכתובת דואר אלקטרוני לשליחת ניוזלייטר לנמענים רבים חשוב מאוד "לחמם" את הכתובת
מדריך של google עם הנחיות לשולחים לרשימת תפוצה איך למנוע חסימה או העברה לספאם של
מדוורים לגיטימיים רבים מתמודדים עם סיווג ספאם על הדיוורים שלהם מה שמוריד את אחוזי החשיפה וההמרה באחוזים ניכרים מאוד. אז איך לא להיות ספאמרים ? שני טיפים קצרים וקלים ליישום שיקטינו את הסיכוי לסיווג כספאם, (כמובן למי שאינו ספאמר באמת…)
ו…תצליחו יותר, באחריות !
חשבתם שאימייל זה פאסה? תחשבו שוב. שנת 2024 הייתה שנה מצוינת לאימייל מרקטינג, וכל הסימנים מראים שהערוץ הוותיק הזה רק ממשיך להתחזק גם בישראל, עסקים
לפני שאתם משתמשים בכתובת דואר אלקטרוני לשליחת ניוזלייטר לנמענים רבים חשוב מאוד "לחמם" את הכתובת ובכך למנוע דירוג ספאםהמטרה מאחורי חימום דוא"ל היא בעצם להוכיח
מדריך של google עם הנחיות לשולחים לרשימת תפוצה איך למנוע חסימה או העברה לספאם של אימייל שנשלח למשתמשי Gmail https://support.google.com/mail/answer/81126?authuser=6
מדוורים לגיטימיים רבים מתמודדים עם סיווג ספאם על הדיוורים שלהם מה שמוריד את אחוזי החשיפה וההמרה באחוזים ניכרים מאוד. אז איך לא להיות ספאמרים ? שני טיפים קצרים וקלים ליישום שיקטינו את הסיכוי לסיווג כספאם, (כמובן למי שאינו ספאמר באמת…)
מולטימייל הוא בית לכל מי שעושה אימייל מרקטינג ורוצה לשדרג את הידע במגוון אפשרויות אוטומציה של ערוצי מכירות וקשר עם הלקוח בדואר אלקטרוני SMS דפי נחיתה סקרים צ'אט בוטים ועוד.
מגזין תוכן על דיוור דיגיטלי בחסות מולטי דיגיטל
© מולטי-מייל 2014-2025