טריגרים להפעלת אוטומציה באתרי איקומרס

התקנת הפלגין על אתר eCommerce מאפשרת לבעל האתר לשלוח דיוור בדואר אלקטרוני, SMS, סדרות מסרים ולבצע אוטומציות חכמות על בסיס הטריגרים שהפלגין משדר למערכת בצורה אוטומטית.

הטריגרים שנתמכים:

נטישת עגלה
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן משאיר מוצרים בעגלת הקניות באתר ללא רכישה. הפלגין משדר למערכת בצורה אוטומטית את פרטי הלקוח, פרטי המוצרים שהושארו בעגלת הקניות (כולל שם המוצר, מחיר, תמונה, תיאור וכו').  ניתן להשתמש בטריגר זה על מנת לשלוח דיוור במייל או SMS על מנת לייצר מכירות נוספות מעגלות נטושות.

מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן ביצע רכישה באתר. ניתן להשתמש בטריגר זה על מנת לשלוח דיוור במייל או SMS ללקוח עם "תודה על קנייתך" פלוס אפ-סיילים למוצרים משלימים או נוספים.

רישום לאתר
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן נרשם לאתר. ניתן להשתמש בטריגר זה לצורך שליחת מייל ללקוח עם "ברוך הבא לאתר" פלוס רשימת מוצרי ה- Best Sellers.

רישום לרשימת התפוצה
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן נרשם לרשימת התפוצה. ניתן להשתמש בטריגר זה לצורך שליחת מייל ללקוח עם "ברוך הבא לאתר" פלוס רשימת מוצרי ה- Best Sellers.

משלוח פרטים לאחר רכישה
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן מבצע רכישה. ניתן להשתמש בטריגר זה לצורך שליחת מייל ללקוח עם פרטי הרכישה.

הקמת האוטומציה במערכת

אחרי שבוצעה ההתקנה של התוסף בצד האתר שלכם יש לגשת אל החשבון שלכם במערכת ולהקים את האוטומציות שיופעלו בכל שלב של מסע הלקוח באתר

במסך הראשי יש לבחור בתהליכי אוטומציה

לחיצה על צור אוטומציה ובחרו באירוע חיצוני ב Api

תקבלו מסך כזה

לחיצה על סימון העריכה של אירוע חיצוני ב Api

תקבלו מסך כזה

בלשונית הגדר שם אירוע יש להכניס את אחד הטריגרים מהרשימה כאן ולהמשיך את האוטומציה עם דיוורים / sms וכל כלי המערכת כרצונכם

רשימת הטריגרים:

רישום לאתר – MagentoCustomerRegisterSuccess
נטישת עגלה – MagentoAbandonedCart
אחרי הזמנה – MagentoCustomerRegisterSuccess
רישום לדיוור – MagentoSubscribeToMailingList
 
 
תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין

מולטי טיפ

האם יש לך הרבה נמענים, אך ללא פילוח לקבוצות ? זה אומר שאתם מפסידים הרבה באחוז ההמרה של ההודעות שלכם ומעלים את אחוז ההסרות. תוכלו לפלח את רשימת הנמענים שלכם באמצעות דיוור המותאם לסינון תחומי ענין. כלומר, על ידי לחיצה על כפתור או תמונה בדיוור או על לינק מסויים בהודעת sms, אנו יכולים לשייך קהלים אוטומטית לתחומי עניין מסוימים.

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

חזור לראש העמוד

אין כמו לדבר : )

פתיחת חשבון