טריגרים להפעלת אוטומציה באתרי איקומרס

התקנת הפלגין על אתר eCommerce מאפשרת לבעל האתר לשלוח דיוור בדואר אלקטרוני, SMS, סדרות מסרים ולבצע אוטומציות חכמות על בסיס הטריגרים שהפלגין משדר למערכת בצורה אוטומטית.

הטריגרים שנתמכים:

נטישת עגלה
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן משאיר מוצרים בעגלת הקניות באתר ללא רכישה. הפלגין משדר למערכת בצורה אוטומטית את פרטי הלקוח, פרטי המוצרים שהושארו בעגלת הקניות (כולל שם המוצר, מחיר, תמונה, תיאור וכו').  ניתן להשתמש בטריגר זה על מנת לשלוח דיוור במייל או SMS על מנת לייצר מכירות נוספות מעגלות נטושות.

מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן ביצע רכישה באתר. ניתן להשתמש בטריגר זה על מנת לשלוח דיוור במייל או SMS ללקוח עם "תודה על קנייתך" פלוס אפ-סיילים למוצרים משלימים או נוספים.

רישום לאתר
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן נרשם לאתר. ניתן להשתמש בטריגר זה לצורך שליחת מייל ללקוח עם "ברוך הבא לאתר" פלוס רשימת מוצרי ה- Best Sellers.

רישום לרשימת התפוצה
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן נרשם לרשימת התפוצה. ניתן להשתמש בטריגר זה לצורך שליחת מייל ללקוח עם "ברוך הבא לאתר" פלוס רשימת מוצרי ה- Best Sellers.

משלוח פרטים לאחר רכישה
מאפשר לקבל טריגר כאשר צרכן מבצע רכישה. ניתן להשתמש בטריגר זה לצורך שליחת מייל ללקוח עם פרטי הרכישה.

הקמת האוטומציה במערכת

אחרי שבוצעה ההתקנה של התוסף בצד האתר שלכם יש לגשת אל החשבון שלכם במערכת ולהקים את האוטומציות שיופעלו בכל שלב של מסע הלקוח באתר

במסך הראשי יש לבחור בתהליכי אוטומציה

לחיצה על צור אוטומציה ובחרו באירוע חיצוני ב Api

תקבלו מסך כזה

לחיצה על סימון העריכה של אירוע חיצוני ב Api

תקבלו מסך כזה

בלשונית הגדר שם אירוע יש להכניס את אחד הטריגרים מהרשימה כאן ולהמשיך את האוטומציה עם דיוורים / sms וכל כלי המערכת כרצונכם

רשימת הטריגרים:

רישום לאתר – MagentoCustomerRegisterSuccess
נטישת עגלה – MagentoAbandonedCart
אחרי הזמנה – MagentoCustomerRegisterSuccess
רישום לדיוור – MagentoSubscribeToMailingList
 
 
תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? הוספת פרסנליזציה בקמפיין הוא מרכיב שמייצר תוצאות טובות יותר, ועשוי להביא אחוזי המרה ותשואה גבוהה יותר עבורכם בכל קמפיין ! פנייה הכוללת שמו הפרטי של הנמען או פרטים אחרים אישיים מביאה לאינטראקציה חיובית גבוהה יותר של הנמענים לקמפיין !

מולטי טיפ

דף נחיתה אמור להיות ממוקד ובשונה מאתר האינטרנט של העסק שלכם בו הלקוחות יכולים לעבור בין העמודים ולהנות משלל התוכן אותו אתם מציעים צריך דף הנחיתה למקד את הגולשים להשארת פרטים / רכישה מהירה. לכן, מבנה דף הנחיתה צריך לכלול מעט מאוד תוכן והרבה הנעה לפעולה !

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

חזור לראש העמוד

אין כמו לדבר : )

פתיחת חשבון