מדריך להפעלת צאט בוט

מדריך מצולם להפעלת צאט בוט והודעות מסנגר בשלושה צעדים פשוטים

שלב 1 הגדרות

על מנת לגשת לערוץ הצ'אט-בוטים במערכת יש לבחור בכלי הבוטים במסך הלובי

קליק על הכפתור צור בוט

נקבל את מסך ההגדרות 

1. נבחר את תמונת הפרופיל של הבוט כפי שתופיע בראש חלונית השיחה שלנו אתו במידה ואנו משתמשים בבוט בכל מקום מלבד הפייסבוק מסנג'ר לטעינת תמונה יש ללחוץ על העיגול בראש המסך.

שימו לב: במידה והגדרנו תמונת פרופיל בדף העסקי בפייסבוק אותה תמונה תמשך אוטומטית ותשמש כתמונת הפרופיל של הבוט בכל פלטפורמה בה נציג אותו.

2. שם הבוט כפי שיופיע לצד תמונת הפרופיל, לרוב יהיה זה שם המותג שהבוט מדבר בשמו. גם במקרה זה אם הגדרנו שם בדף הפייסבוק שלנו הוא יתבטא בצורה אחידה ביתר הפלטפורמות בהן הבוט מותקן.

3. שם הבוט כפי שיופיע לנוחיותנו במערכת, לרבות במסך הבוטים שהוזכר מעלה, על מנת שנוכל בקלות לזהות את הבוט עליו אנו עובדים.

4. כתובת האימייל אליה נרצה לקבל את הלידים שמתקבלים מהשיחה עם הבוט. ההתראות על ליד עם כל הפרטים שמילא בשיחה ישלחו בזמן אמת לכתובת שנגדיר כאן, דבר שהינו חיוני בפרט בבוטים המשמשים למטרות מכירה או תפעול מבצעי.

 

אם נבחר בהגדרות מתקדמות נקבל מסך כזה:

בחלון כתובת ל-Callback נוכל להזין כתובת אינטרנטית לשליחת נתונים מהבוט (מיועד למשתמשים בAPI במערכות אחרות כמו crm)

שם קבוצה להוספת איש קשר ניתן להזין את קבוצת אנשי הקשר אליה יתווספו הלידים המתקבלים מהשיחות עם הבוט.

זמן המתנה למענה מאת הגולש פרק הזמן בדקות בו ימתין הצאט לתגובה מאת הלקוח.

שלב 2 תסריט

בלחיצה על כפתור הבא נגיע למסך הזה:

כפי שניתן לראות המערכת מציעה תבניות המשקפות שימושים רווחים בעולם הבוטים או תבנית ריקה, נבחר בתבנית המתאימה לנו ונקבל את מסך הגדרות התבנית:

נזין את הפרטים ונלחץ על כפתור הבא,

הגענו לצאט בוט:

ממשק העריכה פועל בדומה לממשק העריכה של כלי הדיוור האלקטרוני באמצעות ממשק ה Drag&Drop הקל והגמיש.

תיאור עבור כל פקד בממשק ניתן לקרוא בלחיצה כאן

שלב 3 פרסום הבוט

לאחר שינויי הניסוח ובניית תסריטי שיחה המתאימים לנו נבחר בפרסום הבוט ונוכל לפרסם את הבוט בכל אחת מהדרכים הבאות: 
* בעמוד של העסק בפייסבוק
* בחלונית צ'אט באתר הבית
* בשליחת קישור ישיר ללקוחות באמצעות SMS ודיוור אלקטרוני
* בעזרת ממשק API

תמונה של תמיכה מולטי מייל

תמיכה מולטי מייל

מדריכים וטיפים מאת צוות התמיכה ומומחי השיווק של מולטי מייל מערכת אוטומציה מתקדמת ומפותחת לשיווק דיגיטלי

משהו לא ברור ? כתבו לנו ונסביר !

2 תגובות

  1. איך עושים את זה??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????לכל הרוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מולטי ידע

הידעת ? מחקרים שנעשו מגלים כי משך זמן ממוצע לקריאת דיוור פרסומי הוא עד 11 שניות, אז לאחר שהצלחנו למשוך את הנמען לפתוח את הדיוור יש לנו כמה שניות בודדות כדי להעביר את המסר לכן חשוב מאוד לצמצם ולדייק תכנים ולהשתמש בקבצי gif / תמונות וסרטונים כדי להפוך את הדיוור למעניין

מולטי טיפ

דף נחיתה אמור להיות ממוקד ובשונה מאתר האינטרנט של העסק שלכם בו הלקוחות יכולים לעבור בין העמודים ולהנות משלל התוכן אותו אתם מציעים צריך דף הנחיתה למקד את הגולשים להשארת פרטים / רכישה מהירה. לכן, מבנה דף הנחיתה צריך לכלול מעט מאוד תוכן והרבה הנעה לפעולה !

אהבתם, היו חברים שתפו !
יכול לעזור לך גם !
השארו מעודכנים !

הצטרפו לקבלת מדריכים עצות וטיפים

ו…תצליחו יותר, באחריות !

יכול לעניין אותך גם

איפה נמצא הטוקן (Token) שלי?

Token הוא מזהה אישי לחשבון, בנוסף לסיסמה, המאפשר פנייה לשירותי המערכת השימוש העיקרי ב-Token הוא בשליחה תכנותית ב-API. כדי למצוא את הטוקן יש להתחבר לחשבונך

מדריך להוספת משתמשים במערכת

המערכת מאפשרת הוספת משתמשים נוספים תחת חשבון האב שלך במערכת ולתת להם מגוון הרשאות שימוש לפי הצורך, אין הגבלה על מספר המשתמשים וכתובות הדיוור שלהם

אין כמו לדבר : )

הכרות עם המערכת

מעוניינים לדעת עם המערכת מתאימה לדרישות שלכם ? השאירו פרטים :